ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ !!! ΜΙΑ ΠΟΛΗ !!!

ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ !!!  ΜΙΑ ΠΟΛΗ !!!
'' ΑΟ Η ΘΗΒΑ 1968 '' ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ !!! ΜΙΑ ΠΟΛΗ !!!

Κυριακή 9 Ιουλίου 2017

Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΥΛΛΙΩΤΗΣ !!! ΣΩΖΕΙ ΤΟΝ Α.Ο. Η ΘΗΒΑ !!! ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ !!!


Ύστερα από το όλο αδιέξοδο που υπήρξε και όλοι είδαν πόσο δύσκολο είναι να στηθεί μία ομάδα και αφού έλαβα τις κατάλληλες εγγυήσεις από τους φορείς, τους οποίους και ευχαριστώ πολύ, μπαίνω εγώ και οι συνεργάτες μου πάλι μπροστά ώστε να μην διαλύσει ο αγαπημένος μας ΑΟ ΘΗΒΑ.

Η ιστορική διαδρομή της οικογένειας μου και ανιδιοτελής αγάπη μου για τον ΑΟ ΘΗΒΑ δεν μπορεί να με αφήσει ασυγκίνητο απέναντι στο φάσμα της καταστροφής του συλλόγου επειδή κάποιοι νόμιζαν ότι όλα είναι εύκολα.

Αυτή την στιγμή έχει χαθεί πολύτιμος χρόνος ώστε να στηθεί μία αξιόπιστη ομάδα που θα μπορεί να είναι αντάξια απέναντι στην ιστορία της και να μπορεί να σταθεί με αξιοπρέπεια στο δύσκολο πρωτάθλημα της Γ Εθνικής. Οι συνεργάτες μου και εγώ ήδη σηκώσαμε μανίκια και στήνουμε την ομάδα όσο δύσκολο και αν είναι αφού έχουμε αποδείξει και εγώ και οι συνεργάτες μου σε χαλεπούς καιρούς τα δύσκολα μας αρέσουν και όπως πάντα θα τα καταφέρουμε προς απογοήτευση όλων όσων είναι απέναντι στον ΑΟ ΘΗΒΑ.

Με εκτίμηση 

ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΥΛΛΙΩΤΗΣ